четвер, 28 березня 2013 р.

Краща пивна реклама за останні 15 років.

Можна погоджуватися з цим чи ні, але кінцева мета всіх пивних компаній - заробляння грошей. І доброго пива для цього недостатньо - потрібна хороша реклама.
Реклама буває різна. Деякі кліпи дивишся раз за разом, але не можеш зрозуміти (і зовсім не через природну тупість), а деякі ролики миттєво зачаровують вас, незважаючи на незрозумілу мову.
Різні організації періодично вибирають кращі рекламні ролики з різної тематики. Так в 2010 року авторитетне британське видання Adweek склало рейтинг найбільш епічних і грандіозних роликів. Велика реклама зводиться до трьох простих повідомленнями: "От що в нас є. Ось що це дасть вам. Ось як це зробити". Серед 25 обраних роликів було 5 пивних. Перше місце зайняла реклама пива Carlton Draught.
Нещодавно організація The One Club визнала цей кліп найкращою рекламою за останні 15 років! Кращі десять роликів були обрані з числа 32 лауреатів рекламного конкурсу The One Show, що проводиться The One Club. Вибір робили прості інтернет-користувачі, голосуючи на сайті організації.
Переможець конкурсу, реклама пива Carlton, вийшла в Австралії в 2006 році. У рекламному ролику, який називається "Велика реклама" (Big Ad), назустріч один одному біжать дві юрби людей - одна в жовтих майках, інша в червоних. З кадрів з повітря видно, що перші зображують склянку з пивом, а другі - людину. Коли дві юрби зливаються, "пиво" виявляється в шлунку "людини". По ходу ролика люди біжать і співають знаменитий мотив O Fortuna: "Це велика реклама. Це дуже велика реклама. Це велика реклама, і ми в ній знімаємося". Рекламу вважають пародією на батальні сцени з фільму "Володар кілець".
Друге місце зайняв культовий ролик Wassup, знятий для Budweiser. Згодом він спровокував появу безлічі пародій і один серйозний ремейк, що з'явився в ході передвиборної компанії Барака Обами. Третє місце віддали рекламі пива Guinness Noitulove.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар