Можна погоджуватися з цим чи ні, але
кінцева мета всіх пивних компаній - заробляння грошей. І доброго пива
для цього недостатньо - потрібна хороша реклама.
Реклама буває різна. Деякі кліпи дивишся
раз за разом, але не можеш зрозуміти (і зовсім не через природну
тупість), а деякі ролики миттєво зачаровують вас, незважаючи на
незрозумілу мову.
Різні організації періодично вибирають
кращі рекламні ролики з різної тематики. Так в 2010 року авторитетне
британське видання Adweek склало рейтинг найбільш епічних і грандіозних
роликів. Велика реклама зводиться до трьох простих повідомленнями: "От
що в нас є. Ось що це дасть вам. Ось як це зробити". Серед 25 обраних
роликів було 5 пивних. Перше місце зайняла реклама пива Carlton Draught.
Нещодавно організація The One Club
визнала цей кліп найкращою рекламою за останні 15 років! Кращі десять
роликів були обрані з числа 32 лауреатів рекламного конкурсу The One
Show, що проводиться The One Club. Вибір робили прості
інтернет-користувачі, голосуючи на сайті організації.
Переможець конкурсу, реклама пива
Carlton, вийшла в Австралії в 2006 році. У рекламному ролику, який
називається "Велика реклама" (Big Ad), назустріч один одному біжать дві
юрби людей - одна в жовтих майках, інша в червоних. З кадрів з повітря
видно, що перші зображують склянку з пивом, а другі - людину. Коли дві
юрби зливаються, "пиво" виявляється в шлунку "людини". По ходу ролика
люди біжать і співають знаменитий мотив O Fortuna: "Це велика реклама.
Це дуже велика реклама. Це велика реклама, і ми в ній знімаємося".
Рекламу вважають пародією на батальні сцени з фільму "Володар кілець".
Друге місце зайняв культовий ролик
Wassup, знятий для Budweiser. Згодом він спровокував появу безлічі
пародій і один серйозний ремейк, що з'явився в ході передвиборної
компанії Барака Обами. Третє місце віддали рекламі пива Guinness
Noitulove.
Немає коментарів:
Дописати коментар